Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~absolwent14 | użytkownik

imię i nazwiskoDominika adresSiedlec zarejestrowany26.12.2009 @15:40:06 ostatnio na stronie29.06.2014 @15:50:57



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu23862623
digarty24 komentarze605 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d7000

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Maryllin    14.03.2010 @19:15:57
jaki down. xd chcialam Ci przeslac ale na gadu Cie nie ma.
_______
`Proszę o krytykę moich pierwszych fotografii.
~Yuhu    09.03.2010 @19:28:26
dzięki
~Malutka82    01.03.2010 @09:20:39
dziękuję
~Stas13    28.02.2010 @20:37:53
Dziekuje
_______
Kocham Nikony, lubię Canony Cenię Pentaksa, brzydzę się Sony
~suszii    28.02.2010 @20:28:04
dzięki
~panmrok    28.02.2010 @20:17:04
Dziękuję za komentarz .Pozdrawiam
_______
Chcesz zobaczyć prawdziwy mrok na fotach..zapraszam do mnie.
~szymon0919    28.02.2010 @20:16:56
Dzięki wielkie
pozdrawiam
_______
Zapraszam do galerii
Dziękuje za wszystko
~ratatujj    28.02.2010 @15:15:37
dz. (-;
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~skunx    15.02.2010 @20:00:09
to nie rysunek tylko zdjecie
_______
too fast to live too young to die..
~musiek88    15.02.2010 @19:48:57
nie tego oczekiwalem, ale ok-ciesze sie, ze wystawilas konstruktywny komentarz pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    15.02.2010 @19:43:44
noo cooooooo? moze konkretniej? sadzac po ilosci i jakosci twoich prac nie powiesz mi duzo na temat mojej i konstruktywnie ja skrytykujesz, ale chociaz napisz, co ci sie podoba, a co nie pzdr
_______
i tak się nie znam
~JellyChase    15.02.2010 @19:36:13
dzięki.
~MordoR123    15.02.2010 @17:52:28
Dzięki, pozdrawiam.
~Jasumi    03.01.2010 @15:35:40
Jeśli mieszka w Sosnowcu, to mieszkamy na jednym osiedlu ;P
jeśli nie, to znaczy, że to ktoś bardzo podobny. ^^
~urszulaula    03.01.2010 @15:22:23
dzięki bardzo pozdrawiam
~darrling    03.01.2010 @14:55:45
nom gram .
~Fotoimpresje    02.01.2010 @23:25:28
I tego sie 3majmy
Spadam juz z tąd, Dobranoc
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:59:24
I dobrze, traktuj to bardziej jako zabawe, a i tak czegos sie nauczysz, chocby tylko przez ogladanie zdjęć innych
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:50:33
Dzieki, ale nie wszystkie, tez sie ucze i też wiem co i gdzie jest zle, tylko wiesz co? Sporo ludzi albo tego nie zauważa, albo udaje ze nie widzi, ale nad tym to ja już sie nie zastanawiam
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:46:51
Moja?
jest tam sporo zdjęć ktore dzis bym wyrzucił, ale nie chce falszowac swojej historii na Digarcie
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:43:16
Jeszcze raz mowie (pisze) to czy zdjecie jest ladne czy brzydkie to inni oceniają, tylko zalezy jak to robia, kliku moich znajomych czasem mi też wytyka błędy, ja innym tez ale robimy to na prv. nie widzimy powodu zeby sie popisywac przed innymi
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:34:54
To tak jak w zyciu, tylki w necie ci nie mili ujawniaja sie czesciej bo wiedza ze sa na tyle daleko ze nie mozna im dać w morde
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:29:03
A dlaczego mam byc nie miły? Zresztą jestem taki dla wszystkich.
No, przynajmniej staram sie byc taki
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:25:32
jest tu takich wiecej, zapewniam, a czy porzadny?? sam nie wiem
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    02.01.2010 @22:21:07
pobedziesz tu dłuzej to sie zorientujesz jacy dziwni ludzie tu sa, nie wiem co Tobie poradzic jeszcze, narazie sie nie przejmuj ale staraj sie tu pokazywac te zdjecia ktore masz najlepsze z naciskiem na jakość.
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt